חדשות

בחברון נערכים למופעי הסליחות הייחודיים עם חידושים מרתקים

אירועי הסליחות המרכזיות שהחלו בחברון לפני שנים רבות ביזמתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל היו גולת הכותרת של אירועי הסליחות בארץ. כעת, למרות מכשולים שונים, שנה רבת קשיים ואתגרים, ואירועים אחרים שאימצו את הרעיון ומתקיימים במקביל, נערכים אנשי חברון לקיים את אירועי הסליחות הגדולים במערת המכפלה, כאשר השנה נערכים לשני אירועים עם חידושים מרתקים וייחודיים

22.9.16, 16:16

למרות שנה לא קלה שעברה על חברון והאזור, אנשי חברון אינם מרימים ידיים, אלא מגבירים את העשייה והפעילות. כעת נערכות בחברון ההכנות לשני אירועי סליחות גדולים ומרכזיים: אירוע הסליחות המרכזי מיסודו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל עם הרבנים הראשיים לישראל, ואירוע הסליחות המרכזי לנשים עם הרבנית ימימה מזרחי והופעת הזמרת שרית חדד.

אירועי הסליחות המרכזיות שהחלו בחברון לפני שנים רבות ביזמתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל היו גולת הכותרת של אירועי הסליחות בארץ. כעת, למרות מכשולים שונים, שנה רבת קשיים ואתגרים, ואירועים אחרים שאימצו את הרעיון ומתקיימים במקביל, נערכים אנשי חברון לקיים את אירועי הסליחות הגדולים במערת המכפלה, כאשר השנה נערכים לשני אירועים עם חידושים מרתקים וייחודיים:

מעמד הסליחות המרכזי לגברים יתקיים השנה ביום חמישי בעשרת ימי התשובה (ד' תשרי) עם הרבנים הראשיים לישראל – הראשון לציון הרב יצחק יוסף והרב הראשי הרב דוד לאו, בהשתפות הרב הראשי לקריית גת הרב שלמה בן חמו, עם הופעת הזמר המלהיב בנימין לנדאו, וחידוש נוסף וייחודי – תרגול חי לקראת סדר העבודה ביום הכיפורים שיתבצע ע"י כהנים בהנחיית אנשי "מכון המקדש". תרגול זה יאפשר לכל הנוכחים להתכונן ראוי ליום הכיפורים ולהבין בדיוק את תהליך העבודה במקדש. לאחר מכן יערכו הסליחות כנהוג מזה שנים עם הפייטן הידוע עזרא ברנע, החזן של הרב אליהו זצ"ל.

לאור לקחי השנים הקודמות, ולפי החניית המחנכים והרבנים, יערך השנה  מעמד סליחות נפרד לנשים ובנות ביום ראשון ז' תשרי. מעמד זה – הנערך במקום הכי קרוב לאימהות במערת המכפלה, ואמנם נקרא -  "הכי קרובות לאמא" יכלול שיחות של הרבנית הנודעת ימימה מזרחי והרבנית שמרית אוחנה, מופע פתיחה של ריקה רזאל, והופעה מלאה – ללא תשלום! – של הזמרת המובילה שרית חדד. בנוסף יתקיים מופע מיוחד של קטעי מחול עם להקת "מרכז הריקוד" בביצוע חברותיה של הנערה מקרית ארבע הלל אריאל הי"ד, ושיחה מיוחדת של אימה של הלל, רינה אריאל,  בנושא "להתקרב מתוך כאב". במעמד ישולבו קטעי סליחות עם המקובל הרב יעקב עדס שליט"א שיוקרנו על מסכי ענק.

כל התכניות בחברון הן ללא תשלום, אך מספר המקומות מוגבל ויש להירשם מראש!
בטל' 02-9965333 
 
אין תגובות