חדשות

חוזרים לחייך בחברון! פסח תשפ"א בעיר האבות

לאחר שנה של געגועים, נפתח בחג הפסח אולם יצחק למבקרים ומתפללים | תפילת ותיקין חגיגית עם הרב שמואל אליהו שליט"א נערכה למרגלות מערת המכפלה | למרות ההגבלות השונות פקדו רבבות את עיר האבות ומערת המכפלה

25.3.21, 16:50

לאחר שנה של מגבלות הקורונה ב"ה נפתחה הדרך לחזור, לפקוד ולהתפלל על קברי האבות ולבקר במערת המכפלה ובאתרי התיירות של היישוב היהודי בחברון.
טרם חזרנו לשגרה מלאה ועל כן פעלה מערת המכפלה בהתאם לנהלי הקורונה - בחלוקה לאזורי תו ירוק ותו סגול. (בשגרה פועלת מערת המכפלה ללא תו ירוק, הכניסה חופשית עם הגבלת כמות מבקרים).
עצרת החג המסורתית לא התקיימה, בתקוה ובשאיפה שנזכה לחדש את המסורת הנפלאה הזו בחג הסוכות הבעל"ט.
תפילת הותיקין המסורתית עם רבה של צפת, הרב שמואל אליהו שליט"א התקיימה בליווי כלי נגינה ובשמחה גדולה בהשתתפות אלפי מתפללים מכל רחבי הארץ.

תודות - לריבונו של עולם שהכל ממנו והכל לכבודו.
למנהלת חברון, למועצה הדתית ולמנהלת מערת המכפלה, למחדשי הישוב היהודי בחברון, לצוות תיירות חברון, למועצה המקומית קרית ארבע, למדרשת חברון, לרב שמואל אליהו שליט"א ולאנשי לשכתו, לאיגוד רבני הקהילות בישראל, לחברת אגד תעבורה ולצוות תל חברון של רשות הטבע והגנים.
לכוחות הביטחון: צה"ל - חטיבת יהודה, גדוד שקד של גבעתי וגדוד 101 של הצנחנים, מג"ב מערת המכפלה, מרחב יהודה ותחנת חברון של משטרת ישראל ומד"א מרחב ירושלים, על לילות כימים.
תודה לכל אחד ואחת מרבבות העולים לרגל שלא ויתרו והגיעו למרות הכל!
 
תמונות מתפילת ותיקין למרגלות מערת המכפלה: אלישע גרוסברג

 

תפילת ותיקין של חג עם הרב שמואל אליהו שליט"א למרגלות מערת המכפלה - פסח תשפ"א | צילום: אלישע גרוסברג | 44 תמונות
אין תגובות